Kundeservice

Du kan kontakte os på tlf.: 70 22 21 21 mandag-torsdag mellem 8:30 - 16:30 og fredag mellem 8:30-15:00 eller på mail info@stofogstil.dk, som vi besvarer alle hverdage.

Stofogstil.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. 
Se mere på: www.emaerket.dk/forbruger/faa-hjaelp-af-e-maerket


SÅDAN HANDLER DU HOS OS:

For at foretage et køb på Stofogstil.dk skal du igennem 5 trin. 

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 

2. Indtast dine personlige oplysninger 

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde 

4. Godkend vores handelsbetingelser 

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet 


BESTILLING

På Stofogstil.dk kan du bestille varer via vores website.

Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. 
Du kan også ringe til os på telefon: 70 22 21 21 og afgive din bestilling mandag-torsdag mellem 8:30 - 16:30 og fredag mellem 8:30-15:00, eller besøge en af vores butikker.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med Stofogstil.dk indgås aftaler på dansk. 

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind eller sende en mail til info@stofogstil.dk 


REKLAMATION - HANDELSBETINGELSER

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.

I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.Du læse mere om vores reklamation -og handelsbetingelser her.